Ügyfélszolgálat

Tisztelt Látogató - Üdvözöljük Önt a Dr Hotellátó Zrt. Honlapján!

Megrendelés előtt kérjük olvassa el, az alábbi Értékesítési Feltételeket:

Szállítási feltételek

Kérésére ingyenes katalógust biztosítunk Önnek, továbbá érdeklődés estén ellátjuk Önt termékmintával, így Ön már vásárlás előtt meggyőződhet a választott terméknek az Ön számára hasznos funkcióiról és jó minőségéről. Az Ön által megrendelt árut, nettó 50. 000 Ft értékhatártól - Budapest területén ingyenesen kiszállítjuk egyéb esetben a megrendelt áru Budapesti telephelyünkön vehető át, vagy - méretétől és súlyától függően - postai utánvéttel és/vagy futárszolgálattal továbbítjuk azt az Ön részére. Bontott kartonok esetében csomagbontási költséget számolunk fel, melynek díja 250 Ft +Áfa tételenként.

Szállítási határidők

A megrendelt termékek szállítási határideje a mindenkori raktárkészlet függvénye. A raktáron nem lévő termékek esetében 14-30 naptári nap, melyet természetesen módosíthat emblémázási szolgáltatásunk igénybevétele. Egyedi gyártású termék ~ termékek esetén a szállítási határidőt megrendeléskor tudjuk megadni. Amennyiben a szállítást 24 órán belül kéri a Megrendelő a sürgősségi felár: 2250 Ft+Áfa Budapest területén.

Termékgarancia

A Dr.Hotellátó Zrt által forgalmazott termékekre, amennyiben azok a hivatalos kormányrendelet szerint tartós fogyasztási cikknek minősülnek, 1 év általános garancia vonatkozik. Az ettől eltérő hosszúságú gyártói garancia adott termék mellett külön feltüntetésre kerül. A garancia kizárólag a vásárlást igazoló hivatalos bizonylat birtokában érvényesíthető. Az áru átvételekor vevő köteles annak hibátlan minőségéről meggyőződni, melyet a szállítólevélen aláírásával igazol. Amennyiben szállításkor, az áru átvételénél vevő minőségi kifogást nem jelentett, úgy ilyen jogcímen igényt utólag eladóval szemben a későbbiekben nem támaszthat. A garancia kizárólag a rendeltetésszerű használat közben bekövetkezett meghibásodásra érvényes, a külső behatásra, nem előírásszerű használat, vagy nem megfelelő tárolás folyamán keletkezett hibákra, sérülésekre nem. A garancia hatálya alá eső meghibásodás esetén a vásárló elsősorban javításra, amennyiben ez nem lehetséges cserére jogosult. Garancia igény esetén kérjük a hiba pontos, fényképes dokumentálásával, leírásával, az eredeti vásárlási dokumentumok benyújtásával haladéktalanul keresse a Dr. Hotellátó Zrt munkatársait.

Fizetési feltételek

Az oldalon fektüntetett összes ár, Nettó ár! Az első alkalommal történő - valamint a nettó 100.000 Ft alatti vásárlások készpénzben történnek, a többi esetben a fizetés formája megállapodás kérdése. Egyedi gyártású valamint raktáron nem lévő termékek esetén a megadott szállítási határidő az előleg kifizetésének időpontjától számít.

Áru átadás-átvétel

A megrendelt áru annak teljes kifizetéséig a Dr. Hotellátó Zrt. tulajdonát képezi. Átutalással történő fizetés esetén az áru ellenértéke akkor tekinthető kifizetettnek, ha a teljes összeg a társaság számláján jóváírásra került. Az átvett áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációkat az átvételt követően nem áll módunkban figyelembe venni! Vállaljuk a nálunk vásárolt termékek - szita, tampon, transzfer, és dombornyomását, illetve aranyozását, hímzését, gravírozását. Megrendelt áru bármely okból történő lemondását, megrendeléstől számított 24 órán belül, írásban tudjuk elfogadni!

Kérdése van?
To Top